2010. április 4., vasárnap

Rosszul indult,de jó lett a vége...

Elmesélem egy igen fordulatokkal teli napomat,ezen a napon töltöttem a 16-ot.
Péntek reggel volt,már fél 8kor arra keltem h rezeg a telefonom a párnám alatt,egy sms-em jött.Elolvastam, Zsófi és barátja Robi írtak,hogy felköszöntsenek.Nagyon örültem neki, h már olyan korán gondoltak rám.ezután felkeltem..leültem a számítógép elé,fura érzéseim voltak hiszen egyedül voltam otthon és olyan magányosnak érzetem magam.Összetűzésbe keveredtem anyáékkal telefonon..(de ezt inkább nem mondom el mert k*vára nem érdekes) ..akkor már sírással kezdődött a napom.Vártam már az estét meg a délutánt,hisz délután edző meccsünk volt a Nagykáta SE U11 -es fiú csapata ellen,estére pedig a szülinapom alkalmával be volt tervezve egy kis csajos este.Beszéltem napközben Vivivel,és Dóriival is msnen.(nem sejtettem semmit..)Elindultam itthonról meccsre..Viven kijött elém,elhozta a fényképemet.(focihoz kellett)
Bementünk lefénymásolni a papírjaimat,közben találkoztunk Hajnikával is.és mi mentünk a meccsre,Viivien pedig haza,mondta h segít mamájának meg még takarít az estére.Mi meg kicsit késve,de megérkeztünk.Egy kis bemelegítés után megkezdődött a meccs.Elvertük őket azt hiszem 8-2re, (nem vagyok benne biztos..lehet 9-2). Ott is eltört e mécses..de ez hosszu lenne.
Ezután hazamentem Hancival..elkészültem és indultunk hozzájuk..vivien közbe hívott hisz 7re volt megbeszélve.de már 7 elmúlt..mondtam neki késünk..erree ő h senki nincs még ott.Gondoltam akkor nincs gáz mise késünk sokat.Elmentünk hajnikáékhoz, ő is ledobta a cuccát és már mentünk is.Odaértünk...valaki kinézett az ablakból,,de nem gondoltam nagyon semmire..aztán bementünk..odajön Viivi,hogy senki nincs még itt..majd nemsokára jönnek.Lepakoltunk minden..mondta viivi menjünk be a szobájába de előtte kikell nyitnia mert tesója bezárta.Kinyitotta beléptem.és akkora meglepetés ért..Mindenki (Zsófi,Dóri,Reni,Kata,utána Viivi és Hanci) ott ültek az ágyon fogtak egy tortát amin gyertyák égtek..és énekelték a boldog szülinapot:) .Annyira joo látvány volt ez,h egyszerűen sírni tudtam volna,hisz minden ott volt..ott voltak a barátaim akiket imádok.Utána még ajándékot is kaptam aminek nagyon örültem,hisz csak olyan dolgokat kaptam amiket imádok,ebből is látszik h mennyire ismernek.Utána körül néztem a szobába..asztalon pezsgő,sütemény ,ennivaló,innivaló,minden.A falon boldog születésnapos kiírások,színes szalagok lógtak mindenhol.El se hittem ,hogy ezt mind értem tették.
Eddig azt hittem ,h nem én pont én nem számítok annyira az embereknek,de ez rádöbbentett arra hogy vannak akik szeretnek,nem az ajándékok meg nem az ennivaló miatt,hanem h ezt megtették értem..ugyanis kiderült h 2hete tervezték..és egész nap együtt csinálták ..:P:)
Ettünk,ittunk utána kimentünk városba..hülyéskedtünk,fényképezkedtünk:)
Életem egyik legszebb szülinapja volt ez,nagyon köszönöm nekik ,hogy az életem egyik napját Boldoggá tették.(L)(L)

2 megjegyzés:

Képek

Képek
Tudatmódosult állapotok..

Phobia.o.O

Skizofrénia tünetei..