2010. február 13., szombat

Péntek,szombat..röviden

Nagyon szar és unalmas ez a két nap az biztos...
Pénteken haza mentem suliból és neteztem egész nap.Úgy volt hogy eljön Jani hozzánk mert megy majd Szecsőre és nem találkozunk csak vasárnap,de hát nem jött...
Már alapból ez miatt is nagyon rossz hangulatban voltam..Meg az is rá tett egy két lapáttal hogy szétuntam a fejemet,haveri társaságom ment ki városba engem elfelejtettek elhívni,,vagy legalább is nem akartak..
Aztán beszéltem Zsófival és mondta h találkozott Janival az egyik utcába ...2 csajjal volt..de kérdezett engem és valószínűleg osztálytársai lehettek.De hát akkor is..Este meg aztán Ducó kihívott városba(aminek örültem,hogy legalább neki eszébe jutottam,aztán Dóri is szólt)
de anyával sikeresen összevesztem és kijelentette h nem mehetek sehova:@
Na már csak ez kellett...
Majd egy kisidő után mikor kitomboltam magam..rámírt msnen Dávid h beszélt Janival és menjünk át Szecsőre hozzá..megbeszéltem anyával,meg minden..
Szombaton..vagyis ma..kimentem az állomásra a megbeszélt időpontra.Dávid már ott várt rám.Elmentünk cigit venni megvettük a jegyeket és vártuk a vonatot,ami elrepíthetett volna minket Szerelmemhez:)
Mondtam Dávidnak h előtte még hívja fel h minden rendbe legyen,erre mondja h ne menjünk mert Gödöllőn van foci meccsen.:S
Na erre kicsit ideges lettem,de legalább üzent h nagyon szeret és hogy vasárnap eljön.
Így hát eljöttünk Dóriékhoz..és azóta itt töltjük az időnket.:)
Többiek épp kint pókereznek én pedig írok nektek.

A továbbiakat majd csak később..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Képek

Képek
Tudatmódosult állapotok..

Phobia.o.O

Skizofrénia tünetei..