2010. február 28., vasárnap

Versek;


Szeretlek könnyű kimondani,

Kár,hogy nem tudtad végiggondolni

Mit is mondtál ezzel nekem

S most miattad könnyes mind a két szemem.

Szeretlek,azt hittem tényleg így gondoltad

Hogy őszintén tiszta szívvel mondtad.

De becsaptál rútul aljas módon,

s várom,hogy a holnap enyhülést hozzon.

Szeretlek neked ez semmit nem jelent,

Hisz könnyen elengedtél egy szerelmes kezet,

Nem fogtad örökké,ahogy szavaid ígérték

Mik egy naiv lány szívét darabokra törték.

Szeretlek mért mondtad ezt nekem?

Hisz tudtad,hogy nem leszel sokáig velem.

Tudtad,hogy hazugság mit suttog ajkad,

S egy cseppnyi megbánást sem látok rajtad.

Szeretlek,ezzel a szóval boldoggá tettél,

De nem tudtam ,hogy immár hazug ember lettél,

Hittem,hogy életem szép lesz veled,

De csak keserűségemet köszönhetem neked.

Szeretlek bíztam benne,hogy így is marad,

De a szemed máson gyorsan megakadt.

S engem,mint egy egyszerű játékot eldobtál,

Hogy mit okoztál ezzel?Bele sem gondoltál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Képek

Képek
Tudatmódosult állapotok..

Phobia.o.O

Skizofrénia tünetei..